21016770

Mein erstes Weihnachtskonzert

My First Christmas Concert

By J.A.P. Schulz

Be the first! Write a Review

Concert Band - Grade 0.5
My First Christmas Concert. Composed by J.A.P. Schulz and Jan de Haan (1951-). Essential Elements European Band Series. Score with CD. Composed 2010. 12 pages. De Haske Publications #DHP 1104921-143. Published by De Haske Publications (BT.DHP-1104921-143).

Item Number: BT.DHP-1104921-143

9x12 inches. English-German.

De serie Essential Elements European Band Series bevat muziekstukken voor blaasmuziekleerlingen en jeugdorkesten. Ze kunnen deze serie parallel naast (maar ook los van) de lesmethode voor blaasorkest Essential Elementsspelen. Het bijzondere en nieuwe aan deze serie is dat het om oorspronkelijk Europese muziekstukken gaat. Uw jonge muzikanten kennen deze stukken en medleys van liederen en songs zeer zeker. Wat dat betekent? Betere motivatie enmeer speelplezier! Alle sets voor blaasorkest bevatten een cd waarop een blaasorkest de titels een voor een voorspeelt.My First Christmas Concert Mein erstes Weihnachtskonzert begint met een feestelijk Intrada,gebaseerd op Frohliche Weihnacht uberall. Dan volgt Ihr Kinderlein, kommet en de medley Festliche Weihnachten. In deze medley komen verschillende geliefde kerstliederen voorbij. Het werk besluit met een prachtigevariatie op Morgen kommt der Weihnachtsmann.

Mein erstes Weihnachtskonzert beginnt mit einer Festlichen Intrada, dann folgt Ihr Kinderlein kommet und ein Weihnachts-Mosaik, in dem mehrere beliebte Weihnachtslieder angedeutet werden, bevor Morgen kommt der Weihnachtsmann das Werk abrundet.

La nouvelle collection Essential Elements European Band Series offre des pieces de concert ideales pour les Classes d'Orchestre, les Orchestres Juniors ou les Orchestres a l'ecole. Ces pieces ont ete concues parallelement et en complement de la methode Essential Elements, mais peuvent egalement etre utilisees de maniere independante. Chaque set est livre avec un CD sur lequel est enregistree la version integrale du morceau. Essential Elements European Band Series est une collection efficace pour progresser avec plaisir et satisfaction.MEIN ERSTES WEIHNACHTSKONZERT : My First Christmas Concert (Mon premier concert de Noel) s'ouvre avec uneIntrada festive, suivie de la melodie du chant Venez, mes enfants. Le developpement offre une mosaique de quelques celebres noels d'ici et d'ailleurs. Le medley se conclut par un finale joyeux : Morgen kommt der Weihnachtsmann (Le pere Noel vient demain). Rejouissons-nous ! / Œuvre accessible a partir de la page 9, Essential Elements 1

Buy Together

$11.95

+